Co je potřeba

  • voda
  • Alnatura zeleninový vývar v kostkách BIO (jedna až dvě kostky)
  • sůl, pepř, kmín
  • brokolice
  • 2 brambory
  • česnek
  • cibule
  • 200 ml zakysané smetany
1

Do hrnce nalijeme zhruba 1,5 l vody, přihodíme 1 až 2 kostky Alnatura vývaru a přivedeme pomalu k varu. Mezitím oloupeme a nakrájíme cibuli a připravíme si 2 stroužky česneku. Zároveň oloupeme brambory, omyjeme a nakrájíme na drobnější kusy. Brokolici rozebereme, omyjeme a případně také nakrájíme.

2

Brambory, brokolici, nakrájenou cibuli i česnek vhodíme do hrnce a vaříme do změknutí. Poté hrnec sundáme z plotny, necháme trochu vystydnout a rozmixujeme tyčovým mixérem. Mixujeme do doby, než je konzistence homogenní a v polévce se nevyskytují žádné velké kusy. Posléze přidáme zakysanou smetanu, pořádně rozmícháme a ještě krátce přivedeme k varu. Díky tomu, že je zelenina rozmixovaná a přidali jsme smetanu, získáme dostatečně hustou polévku, která zasytí.

3

Na závěr nezapomeneme pokrm dochutit, to znamená že přidáme špetku soli, trochu mletého černého pepře a mletého kmínu. Přeji dobré chutnání!

Tipy
  • Pokud chcete zaujmout hosty při servírování polévky, ozdobte ji ještě jednou lžičkou smetany a špetkou drcené petrželky.
  • Pro zvýraznění chuti lze do polévky nastrouhat trochu nivy.
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno