Co je potřeba

ručník, termoska, krabička, led

1

Nejjednodušším řešením je důkladně zabalit potraviny nebo láhev s pitím do ručníku, který napomáhá udržet nízkou teplotu. Efekt můžete ještě zesílit tím, že ručník namočíte do studené vody, obmotáte jím například krabičku s jídlem a následně překryjete ještě jednou suchou vrstvou.

2

Většina z nás si termosku spojuje s horkým čajem a zimními aktivitami. Ale napadlo Vás někdy, že se dá klidně využít i v tropických dnech? Termoska slouží k udržení teploty v obecném slova smyslu, tudíž je možné v ní v parnu skladovat džus, šťávu nebo například vodu.

3

Mezi sofistikovanější způsoby, jak uchovat potraviny v chladu, patří koupě nejrůznějších izolačních fólií, tašek nebo boxů, které po vytažení zaručují stálou teplotu až několik hodin. Pokud však nic takového zrovna po ruce nemáte, můžete se přiklonit k jednodušší variantě. Stačí si doma několik hodin před odjezdem zamrazit vodu do menší plastové krabičky, která dobře těsní. Tuto krabičku pak stačí přibalit do batohu a potraviny kolem ní naskládat. Výsledek bude stejný, jako kdybyste svačinu měli po celou dobu v lednici.

4

Rychlou záchranou, jak zabránit zahřátí menší láhve s pitím, může být kombinace s vyšší dózou (například na skladování špaget apod.) s kostkami ledu, které nasypete dovnitř dózy kolem láhve s pitím. Vzhledem k tomu, že led se časem rozpustí, doporučuje se opět taková nádoba, kterou lze pevně utěsnit.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (3 votes)