Co je potřeba

  • listové těsto
  • plátky krůtích prsou
  • plátky libové anglické slaniny
  • 2 polévkové lžíce husté zakysané smetany
  • 1 vejce (žloutek do náplně, bílek na potření)
  • 30 g strouhaného parmazánu
  • sůl
  • pepř
1

Krůtí nebo kuřecí prsa nakrájejte na plátky, lehce je naklepejte, osolte a opepřete. Opečte je na oleji z obou stran a nechte je vychladnout. Listové těsto obsahuje hodně tuku a kdybyste na něj položili teplou náplň, uvolnil by se a šátečky by se nepovedly.

2

Ve smetaně vyšlehejte žloutek a přidejte parmazán nebo jiný podobný sýr například Gran Padano. Sýr můžete libovolně nahradit jiným druhem, vždy však musí mít výraznou chuť. Směs osolte.

3

Z listového těsta vyválejte tenký plát a nakrájejte jej na obdélníky či čtverce, podle tvaru masa. Na těsto položte plátek libové anglické slaniny nebo šunky, potřete ochucenou smetanou, přidejte studený krůtí plátek, znovu smetanu a nakonec slaninu. Jestliže chcete méně náplně, dejte slaninu a krém do těsta jen jednou (místo 5 vrstev náplně budete mít jen 3).

4

Přehněte těsto přes náplň a dobře ho na okrajích přimáčkněte, aby obsah taštiček nevytekl. Povrch těsta potřete zbylým bílkem a můžete ho posypat sezamem nebo jinými oblíbenými semínky. Pečte ve vyhřáté troubě při 220 °C dozlatova. Neotvírejte troubu při pečení, aby těsto hezky „vyběhlo“. Nechte si chutnat!

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.5
Average: 4.5 (2 votes)