Jste zde

Jak upéct brambory s cuketou a uzeným | recept

Velmi lehké, 1 - 1000 Kč, 30 minut a více
02.08.2017 - 00:38

Pečené brambory s cuketou a uzeným | recept. Následující recept na pečené brambory se dá zařadit do kategorie rychlovek z jednoho hrnce. Když není čas nebo chuť na velké a složitější vyváření, přichází jejich čas. Tato rychlá a nenáročná jídla z brambor se dají připravit i v alobalových miskách a můžeme je mít hotové připravené v mrazničce. Pečené brambory pak stačí jen krátce zahřát v troubě a oběd je připraven.

Co je potřeba

  • 1 kg brambor
  • 1 cibule
  • 2 menší cukety
  • 4 stroužky česneku
  • 300 g uzeného masa
  • 3 celá vejce
  • sůl
  • pepř
  • bazalka popř. majoránka
  • strouhanka dle potřeby
  • sádlo
1

Brambory oloupeme a rozstrouháme na hrubším struhadle na nudličky. Cuketu loupat nemusíme, dá se jíst i slupka. Musí se ale sklízet mladé, nepřerostlé kusy. Starší obrovské cukety musíme slupky zbavit. Cuketu rozstrouháme na stejném struhadle, promícháme s bramborami a přes síto ze směsi vymačkáme vodu.

2

Do misky přidáme celá vejce, uzené maso nakrájené na drobné kousky,rozetřený česnek a koření. Směs důkladně promícháme. Máte-li odvahu, přidejte pokrájenou bazalku, je překvapivě chutná. Jestliže jste zastánce tradičních chutí, přidejte majoránku. Osolte a podle potřeby zahustěte strouhankou. Směs má mít konzistenci bramborákového těsta.

3

Pekáček vymažte sádlem a rozložte na něj promíchanou směs. Vložte do trouby a při teplotě 200 °C pečte asi 50 minut. Povrch musí lehce zrůžovět.

4

Před ukončením pečení povrch brambor posypte sýrem na zapékání. Nám nejvíce chutná Čedar. Pokud budete jídlo zamrazovat na později, sýr nedávejte. Podáváme se zeleninovým salátem. Přeji dobré chutnání.

Autor: Mirka K. | Zobrazit autorská práva Foto archiv Mirky K.
Hodnocení: 
Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (2 votes)

Nejnovější příspěvky v diskuzi

Zatím žádné komentáře.

Nahoru