Co je potřeba

Co budeme potřebovat:

  • 100 g šunky
  • 100 g žervé
  • 2 lžíce zakysané smetany
  • 2 menší jarní cibulky
  • 50 g nivy
  • 1 lžíce citronové šťávy
  • sůl a pepř
  • hrst rukoly na ozdobu
  • bageta k podávání
1

V prvním kroku si připravte všechny suroviny na kuchyňskou linku. Zajistíte tak jednotlivým ingrediencím stejnou pokojovou teplotu, díky níž se lépe propojí. Připravíme si kutr nebo podobný přístroj. Poté nakrájíme nebo natrháme šunku na menší kusy. Nivu rozdrobíme nebo také nastrouháme a spolu se šunkou ji přendáme do kutru, následně vše důkladně promixujeme.

2

Po částech přidáváme žervé a zakysanou smetanu a dále mixujeme, aby pomazánka získala hladkou konzistenci.

3

Pomazánku přendáme do mísy. Očistíme jarní cibulky, obě podélně rozřízneme a nasekáme je na tenké plátky.

4

Takto připravenou cibulku nasypeme k ostatním ingrediencím. Směs osolíme, opepříme a zakápneme citronovou šťávou. Všechno důkladně promícháme, aby se ingredience opravdu propojily.

5

V dalším kroku propereme hrst rukoly. Bagetu nakrájíme na tenké plátky (můžeme krájet na koso, aby vznikly větší plátky). Chlebíčky rozložíme na tác nebo velké mělké talíře.

6

Nakonec namažeme všechny plátky bagety šunkovou pomazánkou. Ozdobíme lístky rukoly a ihned podáváme nebo uložíme před podáváním do chladu.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno