Co je potřeba

Co budeme potřebovat:

  • 1 mrkev
  • 1 cibuli
  • 2 stroužky česneku
  • lžíci másla
  • 1 lžičku bramborového škrobu

Na bramborovou kaši si připravte:

  • 5 větších brambor
  • 1 lžíci másla
  • 3 lžíce mléka
1

V prvním kroku si oloupeme cibuli a česnek, oboje si nasekáme nadrobno. V hlubším hrnci rozehřejeme trochu másla a cibuli i česnek na něm orestujeme. Mezitím si oloupeme mrkev a nakrájíme ji nadrobno. Jakmile cibule i česnek zezlátne a rozvoní se, přidáme mrkev a necháme krátce opéct.

2

V dalším kroku podlijeme mrkev a necháme krátce podusit doměkka. Mražený hrášek nasypeme do cedníku a prolijeme teplejší vodou, aby trochu povolil. Jakmile bude mrkev hotová, rozmačkáme ji mačkadlem na brambory nebo rozmixujeme ponorným mixérem na hladkou kaši. Následně do mrkvové omáčky přimícháme hrášek a necháme společně krátce prohřát. Lžičku bramborového škrobu rozmícháme asi ve lžíci vody a vlijeme ho do omáčky, postará se o zahuštění, ale tento krok samozřejmě můžete vynechat, pokud vám konzistence omáčky bude vyhovovat.

3

Na bramborovou kaši si oloupeme brambory, nakrájíme je na kostičky a vhodíme do hrnce. Zalijeme vodou a přivedeme k varu. V hrníčku si mezitím rozehřejeme máslo a mléko, hotové brambory slijeme a přidáme k nim máslo s mlékem. Následně rozmixujeme na kaši. Podáváme spolu s mrkvovou omáčkou.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno