Jak napsat úřední dopis - vzor
Jak se má psát úřední dopis? Napsat formální úřední dopis se učí už na základní škole, potažmo na střední. Když má člověk smůlu, může si ho vytáhnout i u maturity. Nebo spíš štěstí? Na úředním dopisu totiž není nic až tak těžkého. Nepotřebujete ohromovat kreativitou, naopak je třeba být věcný a dodržovat zadaná pravidla. A to platí i ve chvíli, kdy máte za úkol sepsat skutečný úřední dopis adresovaný úřadu či konkrétní osobě.
Diskuze k článku
Další zajímavé články
Jak správně držet příbor
Jak správně držet příbor | návod. Jak na správné držení příboru? Zdálo by se, že je to základní věc, kterou jsme se všichni učili už ve školce. Pravdo…
Jak si pomocí feng-shui harmonizovat domov
Harmonizace domova pomocí Feng shui | rady a tipy. Feng shui je starobylé učení čínských mistrů, které vytváří harmonii nejen v našich domovech, ale i…
Jak na sledování zásilek - Česká pošta | rady
Jak na sledování zásilek - Česká pošta | rady. Sledování zásilek – Česká pošta je užitečný nástroj, který zákazníkům České pošty (ČP) umožňu…
Jak si nechat u České pošty přeposlat zásilku na novou adresu
Dosílka je užitečná služba České pošty, která adresátovi umožňuje vyzvednout si konkrétní zásilku na jiné adrese. Služba je poskytována ve většině pří…
Jak vyplnit formulář pro sčítání lidu 2021
Znovu po deseti letech čeká Českou republiku sčítání lidu, domů a bytů. Už v roce 2011 existovala možnost vyplnit sčítací formulář elektronicky, nyní…