Co je potřeba

Viz další kroky

1

Krásný a jednoduchý adventní kalendář vyrobíte z barevných papírů nebo papírů s vánočními motivy. Papíry rozstříhněte na menší obdélníčky, naplňte je libovolnými dárečky, vytvořte z papíru bonbon a slepte jej pomocí lepenky. Konce obou stran svažte provázkem či pentlí. Jednotlivé bonbony popište či polepte čísly od 1 do 24 a nalepte je pomocí tavné pistole na čtvrtku či kus kartonu – lze je seřadit do pravidelných řad nebo je umístit cik cak, případně zavěsit pomocí provázků třeba na nástěnku.

2

Pokud nejste příliš zruční, vystačíte si s látkovými či papírovými pytlíčky, které popíšete číslem a zavěsíte na provázek na libovolné místo – nemusí se jednat zrovna o krb, vystačíte si třeba s větvemi ve váze.

3

Velmi originální adventní kalendář dále vyrobíte třeba z již zmíněných krabiček od sirek, roliček od toaletního papíru, jehlanových krabiček od čajových sáčků apod. Krabičky a roličky je možné pomalovat, polepit papírem, krajkou či ubrouskem, popsat čísly a sestavit a slepit do tvaru vánočního stromečku či domečku nebo jiného tvaru, případně zavěsit na provázky nebo třeba jen vložit do skleněné mísy.

4

Na závěr Vám poradíme, jak na adventní kalendář z papírových obálek. Malinké vánoční obálky buď koupíte, nebo si je opět vyrobíte z vánočního či barevného papíru, na internetu seženete mnoho návodů a nápadů i na krásné origami obálky. Nakonec stačí obálky popsat čísly a nalepit je do řad vedle sebe nebo přes sebe na čtvrtku či kus kartonu. Do obálek můžete vložit nejen sladkosti, ale také poukazy na objetí, polibek, zmrzlinu, společné zážitky apod.

Tipy

Jako adventní kalendář může posloužit i starý kapsář.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.5
Average: 3.5 (2 votes)