Co je potřeba

  • rohožky nebo hladký koberec
  • tavná lepicí pistole
  • oblázky
  • silnější lano
  • umělá kožešina
  • houbičky na umývání nádobí
  • a další druhy povrchů dle vaší fantazie: kaštany, dřívka atd.
1

Připravíme si rohožky, lepicí tavnou pistoli a všechny předměty, které budeme chtít použít pro vytvoření rozmanitých povrchů. Při výběru předmětů se můžete inspirovat seznamem v tomto návodu nebo dát na svou fantazii. Mějte však na mysli, že by to měly být prvky trvanlivé, takové, které nemohou prasknout a vytvořit tak ostrou hranu. Je dobré vybrat co nejvíce odlišně předměty ať už svým povrchem, tvarem, drsností, měkostí nebo teplotou.

2

Vybrané předměty očistíme a zkusmo si je rozložíme na rohožku, tak abychom si mohli vytvořit představu, jak bude výsledný koberec vypadat. Je možné použít několik rohožek, které budeme skládat za sebe nebo delší hladký koberec (běhoun). Stejné předměty skládáme vedle sebe a postupně přidáváme další tak, aby se vzniklé povrchy co nejvíce lišily.

3

Pomocí tavné pistole lepíme připravené prvky k podložce. Chodidlem můžeme vyzkoušet, jak na nás zvolené rozmístění prvků působí. Postupně přilepíme všechny předměty a senzomotorický koberec je na světě. Velkou radost udělá především dětem, ale velice užitečný je pro všechny. Bosou chůzí po koberci se stimulují chodidla, zlepšuje se jejich prokrvení a zapojením vnitřního svalstva posilujeme střed těla a jeho správné držení.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (1 vote)