Co je potřeba

Kdo nemá patřičné základy z povinné vzdělávací výuky, musí si poradit na vlastní pěst. Možností je spousta a je nutno pečlivě zvážit, do jakých rukou své po vědomostech lačnící mozky svěříme, abychom do nich nalili nejen cílené množství, ale i tolik kýženou kvalitu.

1

Komplexní služby ve vzdělávání

Pokud prahneme opravdu po přístupu, který nás naučí nejvíce, velmi dobré jméno na trhu má Jazyková škola Praha. Se svými kurzy je nám k dispozici v centru na Václavském náměstí a svým zákazníkům pomáhá ve zdokonalování jazykových dovedností již od roku 2001.

Tato přední škola je specialistou na:

  • jazykové kurzy,
  • kurzy v zahraničí,
  • prodej jazykových učebnic,
  • překlady a tlumočení.

Za 15 let zkušeností s kurzy angličtiny získala škola mnoho spokojených klientů, o čemž vypovídá řada referencí od významných firem, které dnes již navazují spolupráci zcela automaticky. Pokaždé, když se vyskytne příležitost využití jazykového vzdělání, ať už jde o individuální výuku, nebo specializované firemní semináře, cíl a záměr jsou vždy jasné.
2

Skupinové jazykové vzdělávání pro každého

Pro všechny úrovně od úplných začátečníků až po pokročilé se jazykové kurzy Praha snaží nabídnout přesnou odpověď na všechny otázky. Pod vedením kvalifikovaných českých i zahraničních lektorů se tempo i náplň kurzu plynule přizpůsobuje potřebám a nárokům skupiny tak, aby se jazykové znalosti rozšiřovaly přirozeně a pochopitelně.

Institut jazykového vzdělávání v centru Prahy má jednu z největších nabídek vyučovaných jazyků, takže svým požadavkem zde nikoho nezaskočíte. Možná ani pokud máte tak vysoké cíle, že byste se rádi vzdělali v komunikaci s mimozemskou civilizací.

Institut jazykového vzdělávání je přední jazyková škola v Praze. Institut byl založen v roce 2001 a nabízí komplexní služby v oblasti jazykového vzdělávání. Z nabídky produktů si vybere opravdu každý. Dobré jméno Institutu jazykového vzdělávání vychází z dlouholetých zkušeností, vysoké profesionality a kvality poskytovaných služeb. Více informací se dozvíte na webových stránkách IJV.
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)