1

Zrušení povinného ručení
Jestliže vám stále běží povinné ručení, tak ho zrušte. Jestliže je vůz těžce poškozený po bouračce nebo už příliš zastaralý a nefunkční, tak si zařiďte zrušení povinného ručení. Pokud bylo auto bourané, tak si vezměte na pojišťovnu i potvrzení od policie.

2

Smlouva
Při prodeji nepojízdného vozu je zapotřebí udělat kupní smlouvu. Je jedno jestli je vůz bouraný nebo nový, kupní smlouvu je potřeba vytvořit vždy. Dbejte na to, aby měla samotná smlouva všechny správné náležitosti.

3

Dodatek
Ke smlouvě dále vytvořte dodatek, který bude obsahovat prohlášení, že kupující je seznámen se stavem vozidla, které je nepojízdné. Je vhodné také udat důvod, proč je nepojízdné, třeba autonehoda aj. K dodatku připojte také protokol nebo fotografie dokládající stav vozidla při prodeji. Pokud následně kupující předá peníze a podepíše smlouvu, tak je vozidlo jeho.

4

Převod
Je třeba navštívit také úřad a na úřadě vozidlo odhlásit a nahlásit nového majitele.

5

Odkupní společnosti - výkup nepojízdných aut
Jestliže máte nepojízdné auto a nesehnali jste nikoho, kdo by ho od vás odkoupil, tak nezoufejte. Na internetu lze velmi snadno dohledat odkupní společnosti, které jsou zvyklé odkupovat bouraná a poškozená vozidla. Kromě toho také často nabízí i odvoz zdarma.

6

Náhradní díly
Vůz lze také prodávat na náhradní díly, pokud se vám ho nedaří prodat, tak lze na různých portálech nabízet různé díly a získat tak alespoň nějaké bolestné z vašeho vozu.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
2.625
Average: 2.6 (8 votes)