Co je potřeba

Operativní leasing představuje v podstatě dlouhodobý pronájem automobilu. Charakteristickým rysem operativního leasingu je, že po skončení smlouvy patří automobil stále leasingové společnosti, tedy nepřechází do vašeho vlastnictví, jak je tomu u klasického finančního leasingu. Operativní leasing se pyšní hned několika přednostmi, díky nimž se dostává na výsluní.

1

Výhody operativního leasingu

Obrovskou výhodou, kvůli které má spousta zákazníků o operativní leasing zájem, je ta, že vám nevznikají žádné náklady na provoz automobilu. Jediné, co si platíte, je palivo. O všechny ostatní náležitosti se stará samotná leasingová společnost, a to konkrétně o povinné ručení, havarijní pojištění, návštěvu servisu a výměnu pneumatik. V měsíční splátce většinou bývají zahrnuty také asistenční služby. Jestliže se vám tedy vozidlo na cestách porouchá, stačí zavolat na číslo asistenční služby a leasingová společnost s vámi všechno vyřeší. Samozřejmě vám poskytne náhradní automobil a postará se o opravu toho, které máte v pronájmu.

Smlouvu si sjednáváte na dobu určitou, kterou si stanovují samotné leasingové firmy. Většinou se ale pohybuje od 24 měsíců do 60 měsíců.

Další předností operativního leasingu je absence akontace, a tak nepotřebujete pro začátek větší obnos peněz. V neposlední řadě je operativní leasing označován za nejrychlejší cestu k novému automobilu. Třeba největší zprostředkovatel vozidel na operativní leasing Driveto.cz spouští Dlouhodobý pronájem aut bez závazku a bez papírování. Zákazník si tak může pronajmout automobil a kdykoliv ho vrátit, nebo si ho naopak nechat, jak dlouho jen potřebuje.

2

Jak zprostředkování operativního leasingu funguje?

Jestliže jste se tedy rozhodli vzít si automobil na operativní leasing, musíte udělat několik jednoduchých a rychlých kroků. Přímo na stránkách leasingové společnosti si vyberte automobil, jenž se vám zamlouvá. Poté si odešlete nezávaznou poptávku. Ve formuláři vyplníte pouze základní osobní údaje o sobě (případně o firmě). Potom jen vyčkáte, než se vám ozve pracovník leasingové firmy zpět, abyste s ním projednali podrobnosti. Jak jednoduché.

Pokud vás však zaujalo, jak funguje dlouhodobý pronájem auta bez závazků, tak se obraťte přímo na firmu Driveto.cz, která se v této oblasti stává na českém trhu průkopníkem.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Zdroje informací

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
1
Average: 1 (1 vote)