Jste zde

Jak na snídaňové muffiny z vajíček | recept

Lehké, 1 - 1000 Kč, 30 minut a více
04.01.2019 - 12:12

Snídaňové muffiny z vajíček | recept. Jako velmi zdravá slaná snídaně se zdají být vajíčka na různé způsoby. Bohužel ne vždy je čas na snídani doma a studená vaječná omeleta nebo míchaná vajíčka každému příliš nechutnají. Tyto snídaňové muffiny z vajec, zeleniny a plátku celozrnného chleba se dají nachystat už večer. Studené chutnají výborně, opravdu zasytí a dodají potřebné živiny.

Co je potřeba

9 muffinů:

  • 9 vajec
  • asi 3 plátky celozrnného chleba
  • libovolná zelenina podle chuti (1 – 2 růžičky brokolice, ¼ barevné papriky, 3 sušené rajčata, 2 hrsti špenátu, apod.)
  • sůl, pepř
1

Formu na muffiny vyložíme papírovými košíčky nebo formu vymažeme a vysypeme strouhankou. Vykrajovátkem nebo skleničkou vykrojíme kolečka z chleba o velikosti muffinu. Chléb vložíme do formy. Chutnější je větší vrstva chleba, proto dejte klidně dvě kolečka na sebe.

2

Libovolnou zeleninu (já použila brokolici a barevnou papriku) nakrájíme na drobné kousky a přidáme na chleba.

3

Vedle v míse rozšleháme vejce se solí a pepřem. Použijeme tolik vajec, kolik chceme udělat muffinů. Rozšlehaná vejce nalijeme do muffinů. Můžeme ještě posypat pažitkou nebo jarní cibulkou.

4

Pečeme asi 20 minut na 180 °C do zlatova.

Tipy

Muffiny můžeme vylepšit orestovanou šunkou. Výborné jsou také s rozpečeným eidamem nebo balkánským sýrem nahoře. Variantám se meze nekladou.

Autor: Denisa Koloničn... | Zobrazit autorská práva Foto: Denisa Koloničná
Hodnocení: 
Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (3 votes)

Nejnovější příspěvky v diskuzi

Zatím žádné komentáře.

Nahoru