Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zrušit pevnou linku | postup

Jak zrušit pevnou linku | postup

Jak zrušit pevnou linku | postup. Pevná linka v dnešní době mobilních telefonů již není příliš využívána pro telefonickou komunikaci, ale mnoho lidí ji stále používá zejména pro připojení k internetu. Zjistili jste však, že máte svoji pevnou linku zprovozněnou naprosto zbytečně? Jak ji tedy zrušit?

1

Pokud se rozhodnete zrušit svou pevnou linku, je vhodné zavolat na klientskou linku vašeho poskytovatele služby (O2, UPC, Vodafone nebo i T-mobile pro podnikatele a firmy) a zde se informovat na postup při rušení pevné linky. V některých případech se však musíte obrnit trpělivostí a připravit se na to, že vás možná budou pracovníci poskytovatele přesvědčovat, abyste pevnou linku nerušili.

2

Každý poskytovatel má své postupy pro zrušení pevné linky, které si můžete také zjistit ve Všeobecných podmínkách. Ty najedete na internetových stránkách poskytovatelů. U všech poskytovatelů je možné požádat o zrušení pevné linky písemnou formou, někteří umožňují zrušení na pobočce, např. Telefonika umožňuje zrušení také po telefonu, ale tento způsob je poměrně komplikovanější, protože k tomuto zrušení potřebujete specifický identifikační kód, který vám na vaši žádost pošle tato společnost doporučeně poštou. Pro zrušení telefonicky tedy budete muset absolvovat minimálně dva telefonáty a vyzvednutí doporučeného dopisu na poště.

3

Také musíte počítat s tím, že po vaší žádosti o zrušení pevné linky, vám ještě poběží výpovědní lhůta. Po dobu výpovědní lhůty musíte za tuto službu ještě platit, jinak se vystavíte riziku následného vymáhání vzniklého nedoplatku. Zpravidla se jedná o lhůtu 30 dnů. Tato lhůta začne běžet buď ihned ode dne doručení vaší žádosti o zrušení poskytovateli služby, nebo případně začíná běžet od 1. dne měsíce následujícího po měsíci, ve kterém došlo k doručení této vaší žádosti – záleží na Všeobecných podmínkách poskytovatele služby.

4

Nezapomeňte také na to, že pokud využíváte spolu s touto službou telefonní přístroj od poskytovatele, zpravidla máte povinnost mu přístroj po ukončení využívání služby bez prodlení vrátit, a to opět způsobem, který má poskytovatel uveden ve Všeobecných podmínkách.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak spolehlivě větrat
Jak spolehlivě větrat
Jak spolehlivě větrat | rady a tipy. Větrat se musí, ať jsme doma nebo v kanceláři. Výměna vzduchu by ale měla mít také určitá pravidla. Cílem je…
Teď už vám neuteče žádný recept nebo návod.

Všechny nové recepty, sezónní rady, tipy a návody najdete v pravidelném JakTak zpravodaji ve své e-mailové schránce. ZDARMA.