Co je potřeba

  • polystyrenový korpus na věnec
  • zralé makovice
  • obilné klasy
  • suché trávy a květy
  • žaludy, bukvice, bodláky, jeřabiny, šípek apod.
  • tavná pistole a 2-3 náboje
1

Co budeme potřebovat?

V první řadě potřebujeme zralé makovice různých velikostí v takovém množství, které nám pokryje celý obvod věnce ve třech řadách makovic. Na makový věnec použijeme bílý polystyrenový korpus na věnec v libovolné velikosti. Polystyrenový použijeme proto, že makovice budeme do korpusu zabodávat a do jiného typu by nám to nešlo vůbec a nebo ne tak snadno. Dále budeme potřebovat zralé klasy libovolného obilí, můžeme také nakombinovat různé druhy obilí. Na výrobu věnce je potřeba tavná pistole a zhruba 2-3 náboje do tavné pistole. Na finální dozdobení věnce použijeme např. jeřabiny, šípek, různé druhy bodláků, suchých trav, dále můžeme použít žaludy, kaštany, bukvice a různé květy vhodné na sušení, jako je třeba vratič nebo také slaměnky, statici apod.

2

A jaký je postup?

Nejprve do korpusu zapícháme makovice ve třech řadách. Můžete udělat každou řadu z makovic podobné velikosti a nebo je libovolně nakombinovat.

3

Dále oblepíme vnitřní a vnější obvod korpusu zralými obilnými klasy pomocí tavné pistole. Je třeba, aby se klasy překrývaly a lepidlo nebylo vidět.

4

Nakonec již jen věnec dozdobíme tak, aby nebyla vidět volná bílá místa korpusu a ani lepidlo. Pokud bude věnec ležet na stole, stačí, když přírodní dekorace na volná místa položíme. Pokud však chceme věnec pověsit na dveře, je třeba, abychom dekorace ke korpusu či k makovicím a klasům důkladně přilepili tavnou pistolí.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno