Co je potřeba

  • kruh z drátu, proutí nebo koupený ve výtvarných potřebách
  • rybářský vlasec, stužky, provázky
  • korálky, barevná peříčka
  • mušle, kamínky, šišky
  • sušené květy
1

Základem každého lapače snů je vypletený kruh. Kruh se dá vyplétat rybářským vlascem, provázkem, drátem, stužkami i různými šňůrkami. Na výplet se mohou navlékat korálky, kamínky nebo provrtané mušle. Na obrázcích je postup základního výpletu. Vyplétat začínáme kruh, který jsme předem obtočili šňůrkou nebo jiným materiálem. Výplet nebude klouzat a bude se nám dobře pracovat.

2

Jestliže jsme natrénovali základní výplet, můžeme se směle pustit do kombinací barev, ozdobných prvků nebo zkusit oplétat rovnou dekorativní hliníkový drát. Vyrábí se v několika barvách a velmi dobře se tvaruje. Lapač snů můžeme sestavit z několika rozdílně velkých kruhů spojených do obrazce.

3

Na hotové kruhy připevňujeme rybářským vlascem drobné ozdoby, opletené kamínky, barevné mušličky a ulity, peříčka, drátované drobnosti nebo sušené květiny. Dobře vypadají i samotné různobarevné stužky.

4

Lapač snů se zavěšuje nad postýlku malým dětem, které má chránit ve spánku. Mohou být také zavěšeny v okně, aby zabránili vstupu zlým silám do ložnice. V okenních dekoracích se zvlášť dobře vyjímají různobarevné korálky. Prostupující světlo a slunce vytváří hezké duhové odlesky.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
2
Average: 2 (2 votes)