Co je potřeba

  • keramický květináč
  • koule z proutí, pedigu nebo jiného dostupného materiálu
  • provázek nebo rybářský vlasec
  • akrylová barva
  • různobarevné korálky
  • nůžky
  • bezbarvý lak
  • rokajl
  • zamačkávač rokajlu
1

Keramický květináč natřete barvou na venkovní použití dle vaší volby. Květináč nechte zaschnout. Květináč nemusí být nový, plně postačí i starý. Před prací ho důkladně omyjte a nechte vyschnout.

2

Z jakéhokoliv proutí nebo pedigu si utvořte kouli. Máte-li barevný vázací drát nebo kousek pletiva, udělejte ji z něj. Koule musí být tak velká, aby se vešla do květináče.

3

Na rybářský vlasec nebo provázek navlékejte různě veliké korálky, mušle, kamínky nebo materiály kombinujte. Navlečený korálek upevníte na místě buď uzlíkem nebo rokajlem. S rokajlem na provázku je méně práce, při uzlíkování se provázek kroutí. Navlékáte-li korálky na provázek, zpevněte jeho konce lakem na nehty nebo barvou, aby se netřepil (namočit a zmáčknout).

4

Hotové šňůrky upevněte do proutěné koule. Počet závěsných ozdob si zvolte podle sebe a velikosti vytvářené dekorace. Ozdobené provázky mohou být stejně dlouhé i s rozdílnou délkou.

5

Nakonec kouli zavěste provázkem provlečeným v odtokové dírce květináče, zajistěte korálky a utvořte závěsné poutko. Dekoraci přelakujte a zavěste na zvolené místo.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (1 vote)