Co je potřeba

  • Větší větve jehličnanů
  • Květináč ve vánoční barvě
  • Písek
  • Zelený vázací drát
  • Lýková stuha (případně jiná ve vánoční barvě nebo s vánočním motivem), mašle
  • Tavná pistole či lepidlo
  • Přírodní dekorace – sušené ovoce, kůra, ozdoby z březové kůry, koření (celá skořice, badyán apod.)
1

Pro výrobu dekoračního stromečku využijte jakékoliv zbylé větve jehličnanů. Pokud nemáte květináč ve vánoční barvě, snadno si jej vyrobíte natřením umělohmotného či keramického květináče akrylovou barvou. Zkusit můžete i decoupage (ubrouskovou techniku) s použitím ubrousku s vánočním motivem.

2

A jak na to?

Květináč naplňte mokrým pískem, větve vydrží déle zelené a navíc v mokrém písku lépe drží.

3

Do písku zapíchejte větší větve jehličnanů. Květináč by měl být větvemi téměr celý zaplněný.

4

Větve začněte odspoda obmotávat vázacím drátem.

5

Špičku obmotejte co nejvíce, aby šla tvarovat. Potom ji můžete mírně ohnout.

6

Poté výsledný stromeček ovažte ještě lýkovou stuhou. Je možné použít také jakoukoliv jinou vhodnou stuhu.

7

Nakonec na stromeček přilepte pomocí tavné pistole či lepidla libovolné dekorace. Vykoušejte koření, sušené plátky ovoce či tvary vyřezané z citrusové kůry (návod pro výrobu přírodních dekorací naleznete zde: Jak vyrobit přírodní vánoční ozdoby | DIY). Na špičku stromečku přilepte třeba hvězdu z březové kůry. Stromeček můžete lehce postříkat sněhem ve spreji.

Tipy

Pro modernější interiér můžete použít dekorační drát s perličkami a ozdoby z březové kůry.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
2.5
Average: 2.5 (2 votes)