Co je potřeba

- 4 kuřecí prsní řízky
- 200 ml zakysané smetany
- 4 stroužky česneku
- svazek jarní cibulky (klidně i dva)
- sůl
- pepř
- olej
- voda nebo vývar (asi 2 dl)
- sojová omáčka

1

Nejprve si připravíme všechny potřebné suroviny. Kuřecí maso nakrájíme na menší kousky a jarní cibulku i s natí taktéž. Na pánev s vyšším okrajem nalijeme olej a rozehřejeme jej. Když je olej rozpálený, vložíme do něj kuřecí maso a smažíme. Správně horký olej poznáme tak, že do něj vhodíme kousek masa a okolo něj se okamžitě tvoří malé bublinky. Maso na pánvi zbělá a většinou pustí vodu. Všechnu vodu necháme vysmažit, na pánvi musí zbýt jen olej a maso.

2

K masu přidáme nakrájenou jarní cibulku. Část zelené natě odložíme stranou na dozdobení hotového jídla na talíři. Cibulku osolíme a opepříme podle svých zvyklostí. Promícháme s masem.

3

Po zavadnutí cibulky přidáme trochu vývaru nebo vody, stačí malá sklenka. Zahustíme zakysanou smetanou promíchanou se lžící šťávy z masa a cibule. Šťávu přidáváme do smetany proto, aby se po přidání do směsi nesrazila. Ještě chvilku povaříme, jen do změknutí cibulky. Pozor, aby nebyla rozvařená. Je-li třeba, dochutíme sojovou omáčkou.

4

Na talíři utvoříme špagetové hnízdo, do kterého přidáme uvařenou směs. Posypeme dříve odloženou cibulovou natí. Jako barevný akcent přidáme rozkrojené cherry rajče nebo kousek červené papriky.

5
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)