Co je potřeba

přístup k počítači a internetu

1

Existuje bezpočet internetových služeb, které vám umožní si zcela zdarma zřídit svůj vlastní blog. Nejsou nutné žádné investice, název vašeho blogu může být například můjblog.blog.cz, vytvoření vlastního blogu je velmi jednoduché a příjemné. Můžete si zvolit jak strukturu stránek tak i grafickou úpravu. Mezi nejobligátnější služby, kde si můžete založit svůj vlastní blog patří například tyto: www.blog.cz, www.sblog.cz , www.blogger.com.

2

Určitě je dobré mít nad svým blogem větší kontrolu. Nelíbí se vám reklamní sdělení třetích stran, které zveřejňuje blogovací služba na vašem blogu? Chcete mít vlastní grafickou úpravu blogu, provozovat blog na vlastním doménovém jménu? S těmito požadavky již u většiny internetových blogovacích služeb narazíte. Je zde proto alternativa použit internetovou blogovací aplikaci, respektive program, který si nainstalujete na váš internetový prostor (hosting), na nějž bude odkazovat vaše doménové jméno. Mezi nejznámější systém je považována internetová blogovací aplikace WordPress. Tato aplikace se vyznačuje neustálým vývojem bezpečnosti, uživatelské jednoduchosti a rozšiřitelnosti, a je samozřejmě opět zdarma. Aplikace je volně ke stažení na www.wordpress.org .

Tipy

Zvolte nejdříve jednu z blogovacích služeb, až potom, jakmile budete cítit, že vám možnosti služby nestačí, sáhněte po pokročilejším řešení nezávislého blogu

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.92683
Average: 3.9 (41 vote)