Co je potřeba

Co budeme potřebovat:

  • 2 hrsti špaldových vloček
  • 1 lžíci sezamu
  • 2 lžíce másla
  • 1-2 lžíce javorového sirupu
  • cca 30 g bílé čokolády na dozdobení + 2 lžičky másla
  • slunečnicová semínka na dozdobení
1

Jako první si rozemeleme špaldové vločky spolu se sezamem. Hotovou směs vyklopíme do misky.

2

Máslo vložíme do rendlíku a necháme ho na malém plameni pomalu rozpustit. Přepuštěné máslo nalijeme k vločkám a důkladně promícháme. Vzniklou směs dosladíme javorovým sirupem, pokud ho nevlastníme, tak ho lze snadno nahradit medem.

3

Připravíme si formičky na malé muffiny nebo košíčky, případně nejlépe na pralinky, podle materiálu je buď pouze vypláchneme (v případ silikonu), nebo je lehce vymažeme tukem (v případě kovu). Poté směs natlačíme do formiček, pokud použijeme ty na muffiny, nenaplňujeme je celé, ale zhruba do půlky, aby nám nevznikly moc velké kusy.

4

Následně vložíme plné formičky do lednice, aby špaldová směs ztuhla. Mezitím si přichystáme polevu. Několik řádků bílé čokolády nalámeme do hrnce a pomalu ji spolu s máslem necháme ve vodní lázni rozpustit. Za stálého míchání vytvoříme hladký krém.

5

Dortíčky opatrně vyklepneme z formiček a vršek namočíme do čokolády. Než poleva zaschne, vtlačíme doprostřed každého dortíčku slunečnicové semínko. Před podáváním uchováváme v lednici.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno