1

Nákupy na internetu ze zahraničí

Co však stále zůstává spíše doménou těch mladších, jsou nákupy ze zahraničních e-shopů. Důvodů proč nakupovat v zahraničí je přitom hned několik. Tím hlavním je pravděpodobně cena. Možná vám to přijde neuvěřitelné, ale skutečně můžete ušetřit na některém zboží stovky i tisíce korun. Dalším plusem je to, že jsou v cizině většinou ve všem napřed. Zboží, které si objednáte, bude tedy neokoukané a nemusíte se bát, že jej bude mít každý druhý. To ocení především dámy v případě oblečení. Nákupy ze zahraničí prostě nemají chybu. Problém ovšem většinou bývá, že lidé některým odborným slovíčkům nerozumí, a tím pádem nevědí, co kde přesně zakliknout, nebo po provedení objednávky zjistí, že nemohou zaplatit, protože nemají zařízený paypal.

2

Pomoc se zahraničními nákupy

Naštěstí existuje snadný způsob, jak můžete provést nákup v zahraničí na ebay a téměř nic při tom neřešit. Na internetových stránkách CZECHebay stačí, když vyplníte jednoduchý formulář, do kterého vložíte odkaz s vámi vybraným zbožím. Po výběru všeho, co chcete zakoupit, se vám okamžitě zobrazí celková cena. Po odsouhlasení a provedení objednávky už jen stačí, když na účet společnosti CZECHeBay zaplatíte danou částku v českých korunách. Celá tato operace je tak zjednodušena právě o zakládání paypalu, přepočítávání cizí měny na koruny a také jakýkoliv překlad z cizího jazyka kvůli vyplnění objednávky.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.5
Average: 4.5 (2 votes)