Jak často publikovat článek na firemním blogu?
Článek do blogu by se neměl publikovat jen v závislosti na potřebě vytvořit za měsíc co nejvíce obsahu, protože to poradil SEO specialista nebo copywriter. Blog slouží jako nástroj komunikace s cílovou skupinou. Článek na blogu publikujte vždy, když máte co říct (novinky, aktuality). Je třeba ale zdůraznit to, že vyhledávače mají rádi nově přibývající články. Faktem zůstává, že pro Vás jsou více důležití lidé, kteří to budou číst, než vyhledávače.
Frekvenci si zvolte dle zaměření svého podnikání a dobře promyslete publikační plán, který bude udržitelný v dlouhodobém měřítku. Častější publikování minimálně v počátcích vašeho blogování Vám pomůže vybudovat Vaši čtenářskou základnu rychleji.
Aktivita na sociálních sítích?
I tady je potřeba najít zlatý střed. Publikujte se na sociálních sítích tak často, abyste byli vidět, ale ne zas tak často, abyste se svým zákazníkům znelíbili.
Kolik znaků? Kolik slov? Jak dlouhý?
Pokud se klient rozhodne tvořit obsah, zpravidla přijde otázka na jeho rozsah. Musí být jasný a výstižný, vycházet z pravdivých informací zakotvených v obsahu. Neprotahujte obsah jen proto, abyste dosáhli větší délky. Stejně tak neusekávejte myšlenku v polovině, jen proto, abyste se vešli do nějakého konkrétního počtu znaků nebo slov.
Kde najdete inspiraci?
Málokdo ví, jak psát dobrý blog. Pokud chcete mít opravdový úspěch, články na vašem blogu musí být dostatečně zajímavé, nové či aktuální. Ne vždy je však jednoduché pro ně najít vhodné téma. Zvláště když máte pocit, že o dané problematice už nic dalšího nelze napsat. Nejlepší je psát o něčem, co vás opravdu zajímá, co vás naplňuje. Vaše články budou osobité, ale nezapomeňte být také objektivní. Inspirujte se vašim okolím, pište o tom, co opravdu můžete prožít. Nemá smysl slepě psát o tom, co je vám na kilometry vzdálené, akorát se dostanete k tomu, že budete přepisovat cizí články.
Tipy
PR článek
Diskuze k článku