Jak často publikovat článek na firemním blogu?
Článek do blogu by se neměl publikovat jen v závislosti na potřebě vytvořit za měsíc co nejvíce obsahu, protože to poradil SEO specialista nebo copywriter. Blog slouží jako nástroj komunikace s cílovou skupinou. Článek na blogu publikujte vždy, když máte co říct (novinky, aktuality). Je třeba ale zdůraznit to, že vyhledávače mají rádi nově přibývající články. Faktem zůstává, že pro Vás jsou více důležití lidé, kteří to budou číst, než vyhledávače.
Diskuze k článku
Přidat komentář
Další zajímavé články
Jak si vytvořit originální stránku či blog | rady
Jak si vytvořit originální stránku či blog | rady. Chcete si vytvořit své vlastní stránky, ale nevíte jak na to? Zde najdete stručný úvod do problemat…
Jak propagovat webové stránky?
Webové stránky jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak přilákat pozornost potenciálních zákazníků. Propagací těchto stránek je možné dosáhnout násle…
Jak udělat firemní weby skutečně zajímavé?
Své webové stránky má dnes kdejaká firma. Jde spíš o nutnost než o nějaký bonus. Jenže zároveň je čím dál těžší v online světě zaujmout. Čím se odliši…
Potřebujete zjednodušit přístup k informacím ve vaší firmě?
Potřebujete zjednodušit přístup k informacím ve vaší firmě? Nezáleží na tom, jestli vlastníte malý a rychle rostoucí startup, střední, či velký a výdě…
Jak si vybrat vhodný ICQ klient | rady
Jak si vybrat vhodný ICQ klient | rady. Všichni určitě rádi zůstáváme v kontaktu se svými přáteli. Nejčastějším způsobem komunikace je ICQ. Jenže, kte…