Co je potřeba

čas
Vaše aktivita
selský rozum

1

Proč zvolit mPůjčku?

Při sjednání půjčky by vás v prvé řadě měla zajímat úroková sazba. A právě ta je největší výhodou mPůjčky od mBank. Zde máte garantován nízký úrok, který činí jen 9,9 % p.a. a RPSN 10,4 %. mBank vám zároveň zaručuje, že zůstane nejlevnější po celou dobu splácení. A pokud přece jen najdete jinou, levnější nabídku, pak vám sníží vaši sazbu RPSN na stejnou úroveň, a to až do 6,9 %. Ve prospěch mPůjčky hovoří rovněž 0 Kč za vyřízení, 0 Kč za vedení úvěrového účtu a 0 Kč za mimořádné splátky nebo předčasné splacení. Také máte možnost nastavit splátkový cyklus a půjčku si lze vyřídit z pohodlí domova. Vypůjčit si můžete až 500 000 Kč na dobu nejdéle 84 měsíců.

2

mPůjčka sbírá jedno ocenění za druhým

To, že je mPůjčka opravdu ta nejvýhodnější na trhu, potvrzují i oficiální ocenění. Již 4krát se stala vítězem za nejlevnější úvěr v reality testu serveru www.bankovnipoplatky.com. Významným úspěchem je také 1. místo v soutěži Finparáda.cz, kde mPůjčka získala vítězství v kategorii Finanční produkt roku. Bez nadsázky je to aktuálně nejlevnější a nejvýhodnější bankovní půjčka na trhu s naprosto transparentními podmínkami pro všechny.

3

Jak vyřídit výhodnou mPůjčku?

Pokud potřebujete rychle a snadno vypůjčit určitý finanční obnos, v rámci této bankovní půjčky to už nemůže být jednodušší. Výhodou je běžný účet u mBank, se kterým to půjde rychleji. Nicméně v případě, že máte účet v jiné bance, stačí doložení výpisů z účtu. mPůjčku je možné sjednat skrze internet, kde vyplníte pouze pár základních údajů. Učinit tak můžete na této stránce.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.333335
Average: 4.3 (3 votes)