Co je potřeba

  • Staré triko
  • Nůžky
  • Polštář
1

Ze starého trika si vystřihneme obdélník, tak aby velikost odpovídala polštáři. Poté co vystřihneme obdélník, vzniknou na triku ošklivé "zuby" od nůžek. S tím si poradíme tak, že každou stranu trika natáhneme a ošklivé "zuby" se zarovnají.

2

Poté na každé straně trika vystříháme třásně (viz ilustrační fotografie). Třásně budeme později vázat, takže by měly být dlouhé alespoň 2 cm (závisí také na použitém materiálu). Pokud máte pružnější materiál, který jde více natahovat, tak mohou být třásně i kratší. 

3

Když máme hotové třásně, začneme je svazovat dohromady. Svazuje se vždy spodní třáseň s vrchní nebo-li, ty co jste ustřihly společně.

4

Jestliže máte svázané tři strany ze čtyř, můžete vložit polštář. Čtvrtou stranu vážeme, až když je polštář uvnitř. Jakmile vložíte polštář zkontrolujte, jestli vám někde po stranách neprosvítá jeho barva. Pokud ano, všechny třásně pořádně utáhněte, aby se díry zacelily. Pokud máte hedvábnější materíál, je potřeba, abyste třásně vázali na dva uzle. Polštář pak můžete vystavit v obýváku na gauči nebo v ložnici. Je to naprosto jednoduché, praktické a nemusíte se zbavovat svých oblíbených věcí.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno