Co je potřeba

  • mech
  • kůra
  • šišky
  • kaštany, žaludy, bukvice, šípky, jeřabiny, atd.
  • lišejník
  • korpus na věnec
  • provázek
  • nůžky
  • tavná pistole
1

Nejprve si rozehřejeme tavnou pistoli. Ke korpusu přivážeme provázek, pomocí kterého věnec postupně začneme obalovat nasbíraným mechem. Provázek utahujeme tak pevně, až se do mechu úplně schová. Mechem obalíme celý korpus věnce.

2

Jakmile máme mechový věneček hotový, rozvrhneme si na něj přírodniny. K ozdobení věnce můžete využít vskutku cokoliv vás napadne – kůru, šišky, kaštany, žaludy, bukvice, šípky, jeřabiny, lišejník, fantazii se zde meze nekladou. Když jsme s umístěním přírodnin spokojeni, přilepíme je pomocí tavné pistole k mechovému věnečku (případně je můžeme přivázat tenkým provázkem či připevnit drátkem). Nakonec k věnečku přivážeme poutko, abychom ho mohli pověsit na dveře.

Na podzimní věnec můžete také umístit například malou figurku podzimního skřítka, malého ptáčka, ježečka, nebo jiné dekorace, které doma najdete.

Přeji ať se vám věnec povede!

Tipy

Doporučuji nahradit šípky a jeřabiny červenými korálky. Mají delší životnost – neomrznou, neshnijí, vydrží krásně červené přes všechny podzimní plískanice a příští rok je můžete použít znovu.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)