Co je potřeba

Co budeme potřebovat:

- 1 sklenici nakládaných vepřových minipárků
- 1 červenou cibuli
- 2 lžíce hrubozrnné hořčice
- 2 lžíce medu
- 1 lžíce dijonské hořčice
- 1 lžička vinného octa
- 1 lžíce rostlinného oleje

1

Minipárky je třeba den před pečením naložit, proto si nejprve připravíme marinádu. V menší misce smícháme hrubozrnnou hořčici, med, dijonskou hořčici a vinný ocet. Metličkou všechno rozšleháme, aby se med propojil s ostatními ingrediencemi.

2

Jakmile máme marinádu připravenou, scedíme párky a všechny je vložíme do větší mísy s víkem nebo nádoby, kterou lze uzavřít. Párky přelijeme marinádou a mísou několikrát opatrně zatřeseme, aby se všechny párky obalily v marinovací směsi. Nádobu přiklopíme a vložíme do lednice, kde párky necháme odležet do druhého dne.

3

Následující den nejprve rozpálíme troubu na 200 °C. Červenou cibuli zbavíme slupky, rozdělíme napůl a poté krájíme na plátky. Připravíme si zapékací mísu, nalijeme do ní lžíci rostlinného oleje a pak do ní přesuneme všechny cibulové plátky.

4

V dalším kroku do připravené zapékací mísy přidáme marinované minipárečky, trochu je promísíme s nakrájenou červenou cibulí a pomocí stěrky přelijeme zbylou hořčicovou marinádou, která uvízla v míse, v níž jsme nechali párky přes noc odležet.

5

Zapékací nádobu vložíme do vyhřáté trouby a pečeme přibližně 20 minut. Průběžně kontrolujeme a promícháváme, aby se med nepřipékal. Párky by měly být díky medu lepkavé a díky ostré dijonské hořčici zase pikantní. Podáváme s čerstvým chlebem nebo s pečivem.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (1 vote)