Co je potřeba

drát
bumpking klíč
papír
tužka
kladívko
páčidlo
kleště

1

Když se dítě zamkne tam, kde je klasický tvarový klíč, můžete si poradit takto:
• Pod dveře v úrovni zámku vložte papír.
• Tužkou, či něčím tenkým se ze své strany pokuste vystrčit klíč, aby vypadl.
• Pak jej opatrně s pomocí papíru opatrně protáhněte zpoza dveří.
• Pak dveře můžete odemknout.

2

Dveře s cylindrickou vložkou.
Otevření takovýchto dveří záleží na opláštění. Zda jej můžete odšroubovat. Pak se dovnitř můžete dostat odvrtáním.
Ti trochu více šikovní mohou použít i špendlík či vlásenku, která dokáže nastavit vnitřní blokovací kolíky do správné – odemčené úrovně.

3

Bumpking. Metoda vyklepávání, která otevře každé zamčené dveře, kdy se vám klíč zablokuje v zámku. Jedná se o techniku, kdy se vám stane, že dáte speciální klíč do zámku. Jedná se o jednoduchou záležitost, prostě do hlavice klíče klepete tím, co máte po ruce (šroubovákem, botou a pod). Klíč poskočí a bude postupně rotovat anebo se uvolní a vy jím můžete pak otočit.

4

Tam, kde je kladka, je nejschůdnější cesta kladku prostě vypáčit. Pokud je základ kovový, tak kladku přecviknout, či si opět pomoci drátkem.

5

Vyrobte si otvírání z kovového klipsu propisky. Stačí, když jej ohnete do 90 stupňového úhlu a nutno působit na klipsu jistým tlakem a v postupném úhlu postupně od cvakávat jednotlivé cylindrické kolíky. Je zde zapotřebí jisté trpělivosti a zručnosti, ale u klasických fabek by otevření zámku nemělo činit značné obtíže.

Varování

Pokud se vám nedaří a nemáte po ruce ani šikovného souseda s nářadím, či máte doopravdy kvalitní bezpečnostní zámek, poraďte se raději s odborníky.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
2.4375
Average: 2.4 (16 votes)