Co je potřeba

mapa

průvodce

fotoaparát

1

Vídeň je nejkrásnější o vánočních svátcích, kdy je město krásně vyzdobeno. Navštivte místní trhy, které jsou vyhlášeny po celé Evropě svým jedinečným kouzlem.

2

Zajistěte si ubytování. Vídeň nabízí nesčetné množství hotelů a hostelů všech cenových kategorií.

3

Cestování do Vídně je snadné, z Prahy i dalších českých měst se tam dostanete pravidelnými autobusovými i vlakovými spoji.

4

Výbornou příležitostí pro návštěvu Vídně je Festival Wiener Festwochen, který nabízí obrovskou škálu umělců, představení, zábavy a večerní hudby. Jedná se o největší festival roku, který se koná od poloviny května do poloviny června.

5

Nenechte si ujít katedrálu svatého Štěpána a Hofburg (Císařský palác). Za návštěvu také stojí nedaleko Hofburgu se nacházející rakouský Parlament. Je to reprezentativní budova stojící na okružním výstavním bulváru Ringstrasse ve středu města.

6

Navštivte muzeum Sigmunda Freuda. Podívejte se, kde bydlel, co vlastnil, na jeho poznámky a možná se dozvíte i něco o jeho dětství.

7

Jedinečný zážitek je návštěva Vídeňské státní opery, která nabízí dostupné vstupenky pro každého. Je to opravdu jedinečný zážitek.

8

Prater, místo zábavy pro malé i velké, se nachází ve stejnojmenném parku založeném Josefem II. v roce 1766. Najdete zde mnoho atrakcí, zábavy a cukrové vaty po celý rok.

Klíčová slova

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno