1

Jak funguje služba Tomikup

Vše pěkně popořádku. Služba Tomikup už nějaký ten pátek funguje a nutno podotknout, že ji využívá stále více lidí. Původně sice nesloužila jako nákupní seznam, ale spíše jako wishlist, na který si uživatelé zapisují seznamy chtěných i nechtěných dárků. V praxi využijete aplikaci Tomukup při nejrůznějších příležitostech. Vytvoříte si seznam přání a zapíšete si nápady na dárky pro přátele a rodinu. A samozřejmě i seznam dárků, po kterých toužíte vy. Ostatní uživatelé, kterým wishlist nasdílíte, zaručeně nešlápnou vedle. Jinými slovy – budete dávat i dostávat lepší dárky.

[Video] Staňte se mistry v dárkování a podívejte se na video ukázku, jak online seznam přání aplikace Tomikup funguje:

2

Společný nákupní seznam – konec zmatků

Vraťme se však k původní myšlence. Tomikup je momentálně k mání i jako mobilní aplikace pro android a vy ji můžete využívat jako společný nákupní seznam pro celou domácnost. Výhody oproti zastaralým papírům jsou zřejmé – nikdy ho neztratíte a budete ho mít vždy při sobě. Na virtuální seznam lze kdykoliv přidat další položky a stejně tak odškrtat již nakoupené věci.

[Video] Podívejte se na video ukázku, jak aplikace Tomikup funguje. Zjistíte, jak je aplikace jednoduchá a přesná:

3

Konec bloudění v obchodech

Ale to není zdaleka vše, co appka umí. Při sepisování nákupního seznamu nebudete muset dbát na pořadí – Tomikup položky automaticky seřadí podle regálů. Potřebujete snad další důvody, proč se nadobro vykašlat na psaní nákupu na trhací poznámkový bloček? Jděte s dobou a získejte ze svého chytrého telefonu maximum!

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (5 votes)