Co je potřeba

  • 100 g lískových ořechů
  • 100 g arašídové pomazánky
  • 400 g čokolády
  • 50 ml mléka
  • máslo
  • formu
  • příborový nůž
1

Nejprve si připravíme čokoládový krém. Část čokolády nalámejte do misky spolu s mlékem a kouskem másla. Celou směs rozpusťte ve vodní lázni. Měli byste získat tekutou, vysoce lesklou čokoládovou hmotu. Jakmile toho docílíte, sejměte ji z plamene a nechte ji zcela vychladnout.

2

Do druhé misky nalámejte zbylou čokoládu, (měla by jí být alespoň polovina z celkového množství) a dejte ji bez dalších přísad rozpustit ve vodní lázni. Poté jí vylijte do připravené formy až po okraj (viz ilustrační obrázek) a nechte ji několik minut vychladnout.

3

Jakmile začne čokoláda ve formě tuhnout, čokoládu vylijte zpět do misky. Ve formě vám zůstane pouze dutá skořápka bonbónu. Takto připravenou čokoládu uložte na několik minut do lednice. V případě, že byste v tomto bodě začali bonbón plnit, čokoláda nebude stále dostatečně pevná, aby náplň udržela uvnitř.

4

Po vytažení z lednice by měla být čokoláda matná a zcela tuhá. Nyní můžete začít výduť plnit připřaveným čokoládovým krémem a ořechy nebo arašídovým máslem. Můžete ale také použít marmeládu nebo ovoce naložené v alkoholu.

5

Nakonec jednotlivé bonbóny opět zalijte vrstvou rozpuštěné čokolády a několikrát formou bouchněte o stůl, díky čemuž se zbavíte vzduchových bublin a čokoláda se ve formě lépe rozprostře. Nakonec opět vložte do chladničky alespoň na 30 minut.

Tipy
  • Příborovým nožem zarovnejte okraje tak, aby se bonbóny nepřichytávaly k sobě. Také si tak ulehčíte finální vyklápění bonbónů z formy.
Varování
  • Pokud do směsi na čokoládovou skořápku přidáte jakoukoliv další přísadu, čokoláda vám nikdy neztuhne natolik, aby šlo bonbóny vyklepat ven.
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)