Co je potřeba

Dostatek času a trpělivosti na výběr
Dobře znát své potřeby a nároky
Zjistit si své finanční možnosti

1

Oblíbené lokality k bydlení

Přední pražská realitní kancelář Home Sweet Home se zaměřuje na prodej a pronájem bytů v Praze. V její nabídce najdete všechny lokality Prahy od rušného centra po vzdálenější okrajové čtvrti. Zahrnuje prodej bytů na na Praze 1 i ve všech dalších částech. Mezi oblíbené pražské lokality k bydlení se řadí například Smíchov, Žižkov, Strašnice nebo Podolí. Zájem je ale stále třeba i o byty na prodej na Vinohradech. na Vinohradech.

2

Jak vybrat tu správnou lokalitu

Při výběru správné lokality pro bydlení hraje roli více faktorů, těmi nejdůležitějšími je infrastruktura a dopravní dostupnost, občanská vybavenost místa, jeho bezpečnost i vzhled okolí. Výběru vhodné lokality věnujte nejvíce času. Dopravní obslužnost a infrastruktura je důležitá, vybírejte tak, abyste nebyli odkázáni pouze na auto. Doporučujeme si projít lokalitu několikrát jak během dne tak i v nočních hodinách. Profesionální makléř Vám poskytne veškeré potřebné a pravdivé údaje o dané lokalitě a nemovitosti.

3

Kvalitní profesionální služby

V realitní kanceláři Home Sweet Home pracuje tým profesionálně vyškolených makléřů, kteří jsou schopni najít a nabídnout vám tu nejlepší nabídku přesně podle vašich představ a přání. Vaše spokojenost je pro ně prvořadá. Ostatně kancelář má za sebou již více než 10 let trvající historii, během které získala mnoho zkušeností z obchodování s realitami a uspokojila přání mnoha zákazníků. Obrátit se na ni můžete, pokud hledáte bydlení, i pokud potřebuje naopak svou nemovitost prodat či pronajmout. Vždy se vám dostane profesionálního přístupu a kvalitního prodejního servisu včetně advokátních služeb.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)