1

Nábytek do dětského pokoje
Dominantou pokojíčku je postýlka. Ovšem dětský pokoj by měl mít i přebalovací pult a skříň nebo komodu na odkládání a ukládání kojeneckého oblečení a hygienických potřeb. Nábytek do dětského pokoje vybírejte se zaoblenými rohy – prevence zranění. „Rostoucí nábytek“ lze pořídit už v útlém věku. Co třeba nastavitelná židlička a stoleček? Dětská ohrádka je také skvělou volbou pro batole. Rozprostřete mu tady hrací deku a bude o zábavu postaráno.

2

Bytový textil, doplňky do dětského pokoje
Hned po postýlce, matraci potřebujete ještě pro dítko dostatek jiných podnětů, které mu budou vytvářet útulné prostředí, ve kterém bude dobře usínat, ale i bdít.
• Nebesa na postýlce - chrání děťátko před prochladnutím
• Dechová podložka – snímá jeho dechovou aktivitu
• Povlečení - velmi příjemné je mikrovlákno, bavlna či flanel
• Hračky nad postýlku či kolotoč – vydávají zvuky a jsou zpestřením
• Výmalba, tapetové dekorace - dodají pokojíčku jiný rozměr, vyvarujte se tmavým barvám, volte světlejší tóny
• Závěsy, žaluzie či rolety - miminku nebude do očí svítit ostré slunce

3

Koberec do dětského pokoje
Koberec vybírejte podle toho, jak vám bude příjemný. Měl by být jemný, s delším či kratším vláknem, a mělo by od něj jít teplo do nohou. Volte raději přírodní materiály, které jsou při objevování nových podnětů zdravotně nezávadné.

4

Bezpečnostní prvky
Batole leze, chodí, skáče a prostě nevydrží na místě. Váš nábytek je nutno opatřit krytkami, které ho budou chránit před zraněním. Ochrana rohů a zásuvek je tedy nezbytností, stejně jako zábrany ke schodům a dveřím. Nic by před ním také nemělo být otevřené, takže uzávěry skříněk a komod, jsou pro něj tajemstvím.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno