Co je potřeba

nůžky
širokou stuhu
nůžky
metr nebo pravítko
tavná pistole

1

Na výrobu růže potřebujeme metr široké stuhy.

2

Máte před sebou ustřižený metr široké stuhy. Vezměte nůžky a jemně nastřihněte boční lem. V okraji je ukryta hlavní nit. Povytáhněte ji, přehněte roh a provlékněte přes látku. Z druhé ustřižené strany na protilehlém rohu udělejte to samé. Nit však tahejte dál, dokud nebude stuha nařasená.

3

Řasení je velice jednoduché. Stuha se bude řasit a spirálovitě kroutit. Pozor nepřežeňte to, nemá to být stáhnuté do „slepičí prdélky“!

4

Pokud jste nařasili, máte v ruce konec stuhy na jejíž dolní části je vytažená delší nit. Vezměte vrchní roh mašle a přehněte jej ke spodnímu rohu.

5

Oba rohy přichytněte palcem.

6

Vezměte onu nit a prostě ji pevně omotejte okolo okrajů látky. Směr nahoru a dolů.

7

Zamotáním nitě vám vznikl základ květu. Nyní jej pomalu viňte, rolujte až na druhý konec mašle.

8

Ocitli jste se na konci vinutí. Z jedné strany máte krásný nařasený květ a z druhé nařasený lem. Nyní to potřebujete zafixovat. K tomu potřebujete tavnou pistoli. Vrstvou roztaveného lepidla pokryjte pořádně spodní vrstvení a nechte vychladnout. Nezapomeňte přilepit nejprve spodní roh stuhy a pak přehněte k okraji i horní roh a taktéž přilepte.

9
Obrázek není k dispozici

Máte hotovou růži ze stuhy. Takovou růži můžete použít jako brož, dekoraci na kabelku, kterou recyklujete anebo šijete, na klobouk anebo ji využijte při dekorování dortu z ručníků.

Tipy

Pokud vám nepůjde vytáhnou okrajová hlavní nit, můžete si pomoci tenkým drátkem, kterým okraj olemujete provlečením. Efekt se však nikdy nevyrovná hlavní niti.

Varování

Nestahujte to až přespříliš!

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.88889
Average: 3.9 (18 votes)