1

Cena přístroje
Ještě než si detektor kovů začnete vybírat, tak si stanovte cenový strop, je totiž pro výběr velmi důležitý. Ceny detektorů kovů se značně liší podle technické vybavenosti přístroje.

2

Začátečníci
Mnoho začátečníků s detektory si často kupuje méně kvalitní modely. Levné detektory kovů mají ale nižší citlivost. A protože je "hledač pokladů" nezkušený, technické mantinely přístroje se projeví nespokojeností a nakonec i odložením přístroje do garáže. Zvažte tedy, zda neinvestovat do svého koníčku více prostředků. Třeba se to vyplatí.

3

Pohybový detektor
Vždy si vybírejte pohybové detektory, pouze s nimi můžete kroužit nad zemí a efektivně hledat kovy. Bezpohybové jsou určené především pro lepší odhad uložených kovů.

4

Diskriminace
Detektory s diskriminací rozlišují, o jaký kov se jedná. Takové detektory kovů jsou i výrazně dražší. Tato vlastnost je velmi důležitá, díky níž lze snáze identifikovat cenný kov.

5

Citlivost
U detektorů je potřeba, aby přístroje měly nastavitelnou citlivost, kterou je vhodné měnit podle druhu terénu a rozsahu hledání.

6

Cívka
Jedná se o nejdůležitější část detektoru kovů. Má tvar buď koncentrické D, 2D a pak jsou k dipozici i další modely.

7

Analogový vs digitální
Pokud si chcete koupit nejlevnější detektor kovů, tak si kupte analogový. Levné digitální detektory delší dobu zpracovávají informace z cívky. Ve všech ostatních případech si zvolte detektor kovů digitální, protože vám na displeji ukáže všechny důležité informace.

8

Rychlost odezvy
Rychlost odezvy je jedna z nejdůležitějších vlastností, detektory s pomalou rychlostí odezvy nikdy nekupujte, jelikož přijdete zbytečně o mnoho zajímavých nálezů.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno