1

Pokud však nechcete nebo nemůžete vytvoření vašeho slavnostního účesu svěřit do rukou odbornice, můžete si samozřejmě účes na ples vytvořit sama. Fantazii se meze nekladou, jen je při výběru účesu vhodné vzít v úvahu typ vašich vlasů, tvar vašeho obličeje a barvu, styl a zdobnost šatů, které si na ples obléknete.

2

Také je vhodné, aby účes na ples korespondoval s vaší povahou. Přeci jen, pokud jste rebelka, nebudou dlouhé vlnité lokny pro vás asi to pravé ořechové.

3

Důležité je také to, abyste se v účesu cítila dobře a abyste se v něm mohla bez omezení pohybovat. K čemu by vám byl krásný účes, kdybyste musela celý ples prosedět a nemohla si ani zatančit?

4

Je důležité, aby vám účes vydržel pokud možno celý večer v pořádku, proto je samozřejmě důležité pořádně jej zafixovat – před česáním použít kvalitní tužidlo a po dodělání účesu použít silný lak. U všech účesů je velmi hezké také použití laku na vlasy, který obsahuje stříbrné nebo zlaté třpytky.

5

Pokud jste majitelka dlouhých vlasů, máte největší výběr možných účesů. Vlasy můžete mít rozpuštěné, a to buď rovné (vyžehlené) či vlnité, nebo stažené do elegantního drdolu. Pokud se nedokážete rozhodnout, zda chcete mít vlasy rozpuštěné či stažené, můžete případně zvolit zlatou střední cestu a mít vlasy částečně stažené a částečně volné (tzv. poloculík či polodrdol).

6

Krátkovlásky bohužel tak velkou možnost výběru slavnostního účesu nemají, ale i u krátkých vlasů můžete zkusit experiment s vyfoukáním vlasů do vln nebo naopak s vyžehlením vašeho účesu dohladka. Nebo co takhle využít nějaké ozdobné sponky, skřipečky nebo čelenku?

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3
Average: 3 (6 votes)