Co je potřeba

průvodce

mapa města

peníze

fotoaparát

pohodlnou obuv

1

Důležité je i zvolit vhodné roční období pro návštěvu města. Zima přináší studené počasí, slunečno a občas i sněžení. Jaro a podzim jsou obvykle příjemné. V červnu a počátkem července často prší, léto je poměrně teplé s občasnými vlnami veder. Popřemýšlejte proto důsledně, jaké počasí by pro vás bylo nejpříjemnější. Počítejte i s různými svátky, s nimiž se pojí nejrůznější často i celostátní oslavy. 

2

Přečtěte si něco o místních zvycích a festivalech.

3

Zajistěte si letenku, dopravu a ubytování.

4

Zkontrolujte počasí předtím, než odletíte.

5

Atrakce a sezónní události

Pokud se na cestu vydáte v dubnu, čeká na Vás mnoho svátků a událostí. 8. dubna se po celém Japonsku slaví Buddhovy narozeniny. Každý park v okolí Tokia se zdobí třešňovými květy.

6

Jeďte vlakem do města Kamakura, kde se konají velkolepé festivaly, např. festivaly plodnosti a sexu. 

7

Pokud jste vzhůru v noci, vydejte se do uliček staré Tokia, stojí to za to. Pokud vstáváte už za úsvitu, jděte na rybí trh, kde ochutnáte ty nejlepší mořské plody, jaké jste kdy jedli.

8

Navštivte staré tokijské Národní muzeum, dozvíte se mnoho zajímavých informací o různých aspektech japonské civilizace.

Varování

Tokio je jedno z nejdražších měst, najdete zde o 60% dražší služby než v New Yorku.

Klíčová slova

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.5
Average: 4.5 (2 votes)