1

Objevují se názory, že se autokamery stanou novodobými práskači a fízly. Je to věc názoru. V převážné většině jsou ale záznamy velice důležitým svědkem jakýchkoli dopravních nehod, přestupků i trestných činů. Právě autokamera může v situacích, kdy dochází k nehodám či přestupkům, zaznamenat to, co běžné oko řidiče nevidí. Videozáznam zachytí nejen celou akci, ale i třeba SPZ. A vzhledem k tomu, že technický vývoj jde kupředu mílovými kroky, je nabídka autokamer čím dál nabitější. Dnes je v kurzu třeba duální kamera do auta, která disponuje přední a vnitřní kamerou s GPS modulem, samozřejmě s kvalitním FULL HD záznamem.

2

Pořízení takové kamery není nijak finančně náročné a její instalace je snadná. A ať už jsou názory na záznamy z ní jakékoli, v současnosti jsou vlastně jediným kvalitním a usvědčujícím zdrojem informací při řešení konfliktních situacích na dálnicích, kde jsou jedinými svědky právě náhodně projíždějící vozidla se zapnutou autokamerou. Už jenom to, že čím dál více aut průběh své cesty kamerou zaznamenává, může mnohé silniční piráty od vypjatých akcí odradit.

Autokamera  se dá zakoupit na eshopu Cel-Tec.cz.

Společnost VARIANT plus, spol. s.r.o. provozující e-shop CEL–TEC.CZ je výhradním distributorem celé řady předních výrobců, zejména kamer. V tomto internetovém obchodě naleznete i další zboží v oblasti mobilní spotřební elektroniky značky Cel-Tec. Mezi něž patří třeba bluetooth sluchátka, vysokovýkonové svítilny se zoomem (LED svítilny), sady aku nářadí pro profesionály i domácí kutily. Nechybí ani široký výběr příslušenství, počínaje brašnami a batohy až po aku baterie nebo nabíječky. Nabídku doplňuje vlastní servisní středisko. Záruční i pozáruční servis na všechny výrobky Cel-Tec je samozřejmostí.

Klíčová slova

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
1
Average: 1 (1 vote)