investice

Jak začít obchodovat binární opce?

Jak obchodovat s akciemi online

Jak výhodně investovat

Máte našetřeny nějaké úspory a chcete je výhodně uložit tak, aby časem (a inflací) neztrácely na své hodnotě? Následující příspěvek vám poradí, jak mohou vaše peníze správným zacházením a bez velké námahy získávat na ceně.

Jak investovat do dluhopisů

Dříve než se pustíte do nákupu dluhopisů, je důležité udělat si jasno v tom, co dluhopisy jsou, jak fungují a jaké jsou v České republice možnosti jejich obchodování. V následujícím článku vám tyto základní otázky objasním.

Jak investovat do zlata

Jak na opce

Jak investovat pomocí managed futures

Jak investovat v roce 2011

Jaké typy investic mají prostor pro další posilování, které investiční strategie budou fungovat a čeho by se investoři měli nejvíce obávat? Rekapitulace roku 2010 a investiční výhled na rok 2011 v podání Milana Tomáška, hlavního stratéga ČP Invest.

Jak investovat při inflaci

Jak se může drobný investor bránit inflaci a do čeho by měl investovat? Odpovídá Daniel Drahotský z J&T Banky.

Jak investovat do ropy

Problémy v arabském světě, pokles těžby ropy ve světě - na to vše reagují i trhy. Cena ropy stoupá a investoři vydělávají peníze. Jestliže se rozhodujete investovat do ropy i vy, pak první vaše kroky by měly směřovat k nějakému brokerovi.

Stránky