lyže

Jak se připravit na lyžařskou sezonu

Babí léto je nenávratně pryč a milovníci sjezdového lyžování už nedočkavě vyhlížejí sníh a první příležitost opět vyrazit na kopec. Připravte se na zimu s předstihem, ať vás její náhlý příchod nezaskočí.

Jak vybrat lyže z druhé ruky

Do lyžařské výbavy nemusíte investovat desítky tisíc. Použité lyže seženete v bazaru za zlomek původní ceny, přičemž rozdíl mezi novými a „ojetými“ je pouze jeden den na sněhu. Jak ale vybrat ty správné? Co zkontrolovat a na co se zaměřit?

Jak vybrat helmu na lyže

Helma patří k základní lyžařské výbavě, bez níž byste na svah neměli v žádném případě vyrazit. Helma na lyže vám totiž může zachránit život. Nutno však říct, že na trhu je tolik různých přileb, že se vám může zdát jejich výběr velice složitý. Víte,...

Jak vybrat lyže

Lyžování patří u nás stále k velice oblíbeným zimním sportům a po vlně nadšení ke snowboardu, se lidé opět k lyžím vracejí. Máte dilema, zda si lyže půjčit anebo raději koupit? Pokud si jedete zalyžovat jednou do roka, nejspíše to s půjčenými lyžemi...

Jak si vybrat lyžování v Orlických horách

Orlické hory jsou ideálním místem pro rodinnou zimní dovolenou. Líbí se v nich rodinám s malými dětmi, ale rovněž lidem s nižší kondicí, méně zkušeným lyžařům, seniorům, amatérským i profesionálním fotografům. Rekreační chaty v Orlických horách jsou...

Jak na carvingové lyžování - handcarving

V 11. díle školy carvingu si ukážeme, jak se dotýkat sněhu sněhu nejdále od lyží směrem od středu oblouku. Před vyzkoušením handcarvingu zhlédněte videonávod.

Jak na carvingové lyžování - přisedání do oblouku

Užívejte si carvingové lyžování a osvojte si techniku carvingu. V 10. díle kurzu carvingu si ukážeme, jak přisedat do oblouku. Začneme přisednutím ke svahu.

Jak na carvingové lyžování - náklon do oblouku

Pořídíli jste si carvingové lyže a hledáte videonávody, jak s carvingovými lyžemi zdárně lyžovat? V osmém díle carvingové školy zhlédněte komentovaný postup, jak při carvingovém lyžování provádět náklony do oblouku.

Jak na carvingové lyžování - zatížení vnitřní lyže

V sedmém díle kurzu carvingu si ukážeme, jak postupné přenášet váhu na vnitřní lyži, až se nám podaří krátké zvednutí vnější lyže. Zhlédněte komentovaný videonávod i další díly školy carvingu na JakTak.cz.

Jak na carvingové lyžování - jízda po horní lyži

Chcete-li zvládnout carving rychle, čistě a dokonale, vydejte si přímou cestou ke carvingu. Jezdí se ve větší dynamice, náklonech a rychlosti. Jaké dovednosti se naučit? Pátá lekce carvingového lyžování na videu.

Stránky