jízdní kolo

Jak připravit jízdní kolo na sezónu

Jak správně na kole projíždět zatáčky

V pátém díle seriálu o jízdě na horském kole jsme se s mistrem Evropy Jardou Kulhavým podívali na to, jak a kdy využít během jízdy smyky a jak správně projíždět zatáčkami.

Jak dodržovat zásady správné výživy (pro cyklisty)

Cyklistický trenér Viktor Zapletal popisuje pravidla správné výživy. Strava pro cyklisty musí být lehká i energeticky bohatá, aby bylo z čeho těžit při tréninku i při závodě na kole.

Jak vylepšit horské kolo

Vhodnými komponenty můžeme zvýšit funkčnost horského kola. Důležitým hlediskem je zejména váha kola, a proto vybereme lehčí gumy, kvalitní ráfky... Nezapomeňme na pohodlné sedlo nebo příjemnější gripy na řídítka.

Jak odstranit jezdecké chyby na kole

Žádný učený z nebe nespadl. A proto není žádná ostuda poučit se z vlastních chyb a nechat si poradit. Jízdu na kole si můžeme zpříjemnit i tím, že odstraníme nejčastější jezdecké chyby. Pojďme na to!

Jak správně nastavit výšku sedla na kole

Správným nastavením výšky sedla na jízdním kole můžete eliminovat bolesti zad nebo bolesti kloubů. Vhodné nastavení výšky sedla ale je trochu věda, a proto si necháme poradit zkušenějšími cyklisty.

Jak správně řadit a nastavit brzdy

Podíváme se na přehazovačky, přesmykovače a brzdy. Řekneme si, jak správně řadit, jaké existují typy brzd a jak je správně nastavit. Průvodcem touto tématikou nám byl Martin Verner ze Ski & Bike centrum Radotín.

Jak správně nastavit tlumiče jízdního kola

Jak vybrat navigaci pro cyklisty

Jak jezdit na horském kole v terénu

Stránky