latinskoamerické tance

Jak tančit salsu

Salsa se opět vrací na taneční parkety! Že ji neumíte? Žádný problém. Základní kroky tohoto latinskoamerického tance se díky tomuto videu naučíte snadno a rychle. Video ukazuje taneční kroky pro oba taneční partnery. Tak se pusťte do tréninku!

Jak tančit rumbu

Rumba patří k jednodušším tancům, který se učí již v tanečních. Pokud si chcete osvěžit základní kroky tohoto tance nebo se je naučit, máte jedinečnou šanci. V tomto videu najdete detailní návody na taneční kroky obou partnerů.

Jak tančit tanec mambo

Mambo – to je vášeň vyjádřená krásnými a ladnými pohyby. Chcete se ho naučit? Tančit mambo není zas až taková věda. Stačí se jen pozorně dívat, pevně se chytit partnera a můžete vyrazit na taneční parket. Mambo olé!

Jak tancovat jive – kopy

Jak tancovat jive – krok střihy do přerušení

Jak tancovat jive – kroky stranou

Další video taneční školy jivu je tu. Tentokrát se naučíte, jak správně provádět základní kroky stranou. Raz, dva, tři…sedm, osm. Opravdu je to jednoduché a stačí se jen pozorně dívat. Brzy se stanete králi tanečního parketu.

Jak tancovat jive - opilý námořník

Opilý námořník – nebojte se, toto video neukazuje, jak se opít jako námořník. Opilý námořník je totiž speciální krok rytmického tance jive. Pokud se tento tanec chcete naučit, rozhodně byste měli znát i tento krok. Tak hurá na to!

Jak tancovat jive - střihy do přerušení

Jak tancovat jive - úkroky stranou

Jak tancovat jive – kroky vpřed

Stránky