Co je potřeba

  • 3 lžíce magneziového oleje
  • 3 lžíce kokosového oleje
  • 1 lžíce bambuckého másla
  • 1 lžíce včelího vosku
  • čistý kelímek, elektrický šlehač
1

Jaké jsou léčivé účinky magneziové masti?

  • Má hojivé účinky, pomáhá při některých typech ekzémů, akné, lupénce, růži a dalších kožních onemocněních. Zklidňuje a promašťuje pokožku spálenou sluncem. Je velmi vhodná pro suchou a problematickou pokožku.
  • Obsažený hořčík přispívá ke správné funkci a regeneraci svalů, zmírňuje bolesti svalů i nervů.
  • Napomáhá detoxikaci organismu, odbourává stres a zlepšuje problémy s nespavostí.
  • Snižuje krevní tlak a příznivě působí při cukrovce.
2

A jaký je postup výroby?

Ve vodní lázni rozpustíme kokosový olej, bambucké máslo a včelí vosk, vše průběžně mícháme.

3

Následně směs necháme vychladit na pokojovou teplotu a poté do ní pomocí ručního šlehače pomalu zapracujeme magneziový olej. Je nutné hmotu důkladně vyšlehat.

4

Mastí naplníme čistý kelímek, necháme ji vychladnout a poté uskladníme v chladu. Mastí mažeme bolavá záda, nohy a další problematická místa dle potřeby. Pro zvýšení hladiny hořčíku, proti nočním křečím v nohou a proti nespavosti je vhodné vtírat mast do pokožky pravidelně každý večer před spaním.

Tipy
  • Magneziový olej si můžete také snadno vyrobit doma. Připravíte jej zalitím půl šálku magneziových  vloček (chlorid hořečnatý) půl šálkem vroucí vody a vločky necháme rozpustit.
  • Do masti je možné přidat oblíbený éterický olej. Vybrat si jej můžete také podle zdravotních účinků.
  • Hotový magneziový olej seženete na internetu v obchodech se surovinami pro výrobu domácí kosmetiky nebo s chemií.
Varování
  • Ověřte si, že netrpíte alergií na žádnou ze složek, které jsou obsaženy v podomácku připravené masti.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3
Average: 3 (4 votes)