1

Základem dobrého výběru je zvuk. Za každých okolností se vám zvuk elektrické kytary musí líbit. Je proto důležité si ozkoušet hned několik kytar. Zkoušejte a poslouchejte. Kupte si pak až takovou kytaru, jejíž zvuk se vám líbí nejvíce.

2

Zvuk si vyzkoušejte i na sucho, bez připojení do elektřiny, i bez ní se vám musí líbit.

3

Při výběru si všímejte krku kytary. Krk kytary nesmí být prohnutý, ve spoji s tělem kytary musí mít podpěru, aby se nehýbal (kvůli dobrému naladění kytary).

4

Také se podívejte na pražce. Kvalitní pražce nesmí být vroubkované, takové by totiž dlouho nevydržely a kytara by po chvíli místo hraní drnčela. Také by trhala struny.

5

Každá kytara, i ta elektrická, by měla mít kolíky, které umožní ladění. Při výběru si proto vybírejte takovou elektrickou kytaru, která má kolíky dobře přišroubované. Zkuste si ji v prodejně naladit. Jestli vám to nejde, požádejte prodejce, aby to zkusil on.

6

Možná se vám zdá pás kytary jako maličkost, ale chyba lávky! Výběr kytary se správně připevněným pásem je nesmírně důležitý, kytara by vám totiž rozhodně neměla přepadat hlavou dolů.

7

Elektrickou kytaru vybírejte i podle velikosti, ne ani tak podle velikosti kytary, jako dle výšky své postavy. Klasická elektrická kytara se vyrábí ve dvou velikostech. K dispozici však máte i tříčtvrtinovou, tzv. junior, která je určená dětem (dětské elektrické kytary).

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.5
Average: 3.5 (2 votes)