1

Základem je nikam nespěchat. Pokud máte na teplé párky chuť, rozhodně se nesnažte ohřát je během pěti minut. Kromě toho že na povrchu prasknou, budou uvnitř ještě studené. Znáte to, že jo?

2

Důležité je umístit párky do nádoby se studenou vodou, kterou následně budete velmi pozvolna ohřívat. Tato voda by nikdy neměla dosáhnout bodu varu, a tak jakmile v ní uvidíte drobné stoupající bublinky, ihned zastavte plamen. Párky se snadno ohřejí i při mnohem nižších teplotách, tak vůbec není nutné bodu varu dosáhnout. Zda je teplota vody dostatečně vysoká, poznáte tak, že v ní zkrátka neudržíte prst. Taková teplota vody na ohřátí párků pohodlně stačí.

3

Tímto způsobem je dobré párky ohřívat alespoň 10 minut od doby, kdy voda dosáhne požadované teploty.

4

Dobrou cestou je i použití pokličky, jelikož párek při ohřívání není často zcela ponořen a poklička tak udrží teplo v celém hrnci, díky čemuž nedochází ke zbytečnému ochlazování ohřívaných uzenin.

5

Samozřejmě do párků ohřívaných ve vodě nijak nepícháme a snažíme se o opatrnou manipulaci s nimi. Každé sebemenší porušení střívka totiž může vést k prasknutí. Na vyjmutí párků jsou tak ideální kleštičky, nebo kombinace dvou vidliček.

6

Další možností je ohřátí párků v mikrovlnné troubě. V tomto případě stačí dát do mikrovlnky na talíř párek, do kterého uděláte pár jemných vpichů vidličkou, přiklopit jej poklopem a nechat ohřívat pouze na poloviční výkon trouby po dobu asi 3 minut.

Tipy

Máte svůj vlastní osvědčený recept na přípravu párků, aby nepopraskaly? Napište nám je!

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.32
Average: 4.3 (25 votes)