Jste zde

Jak připravit úžasné tvarohové řezy | recept

28.09.2018 - 23:24

Hledáte-li nejlepší recepty na tvarohové řezy, pak jste je právě objevili! Těmito úžasnými tvarohovými řezy se zakysanou smetanou se zavděčíte dětem i náročnému jedlíkovi. Tvarohové řezy polaskají chuťové buňky, aniž byste měli plné ruce práce jejich přípravou. Tento rychlý dezert z piškotů a sušenek se nepeče, stačí podle receptu vyrobit domácí tvarohový krém a prokládat jej v míse vrstvami sušenek a dětských piškotů. Vyzkoušejte tento úžasný recept i vy. Recept na tvarohové řezy krok za krokem zhlédněte ve videu Rady-nápady.cz. Dobrou chuť!

Velmi lehké, 1 - 1000 Kč, 10 až 30 minut

Nepečené tvarohové řezy

Tipy

  • Ke strouhané čokoládě můžeme přidat nalámané kousky oblíbené tabulkové čokolády. S chutí do toho.
  • Inspirujte se dalšími nejlepšími recepty na tvarohové řezy a jiné dezerty na webu JakTak.cz. Vyzkoušejte Míša řezy na plech a Míša řezy Kluci v akci na HOBBYs.CZ.

Nenechte si ujít: Téměř 500 receptů a videoreceptů na ty nejlepší moučníky a dezerty. Vyberte si.

Kroky: 

1. Přípravu tvarohových řezů začneme tak, že si v míse smícháme 1 měkký tvaroh, jednu kysanou smetanu a 1 vanilkový cukr. Vytvoříme hladký krém.

2. Na dno mísy, ve které budeme tvarohové řezy chladit v ledničce, vyskládáme BeBe sušenky nebo jiné čajové sušenky, které máte po ruce, a pokapeme Amoretem. Potřeme polovinou přichystaného krému z tvarohu, smetany a cukru.

3. Teď uplatníme v našem receptu na úžasné tvarohové řezy dětské piškoty. Vyskládáme jednu vrstvu na krém. Natřeme zbytek tvarohového krému, který jsme si odložili.

4. Do mísy znovu naskládáme sušenky, potřeme vyrobeným krémem, přidáme piškoty a znovu tvarohový krém. Dezert nakonec dozdobíme nastrouhanou čokoládou a je hotovo! Tvarohové řezy necháme ztuhnout v chladničce a podáváme jako zákusek. Dobrou chuť!

Autor: chorche
Hodnocení: 
Vaše hodnocení: Žádné
3.93182
Average: 3.9 (44 votes)

Nejnovější příspěvky v diskuzi

Děkuji za prima nápady, krásně se podle vás peče. Doporučuji všem. Známým jsem rozeslala. Vokolková
Jsem Kuchar a mohu vsem tyto stranky doporucit.Diky Vojtech
Dobrý den, jsem unešena z těch dobrot, co máte pro nás vždy připraveno. Díky. Raunerová. H.
Nahoru