Nepečené tvarohové řezy

Tipy
  • Ke strouhané čokoládě můžeme přidat nalámané kousky oblíbené tabulkové čokolády. S chutí do toho.
  • Inspirujte se dalšími nejlepšími recepty na tvarohové řezy a jiné dezerty na webu JakTak.cz. Vyzkoušejte Míša řezy na plech a Míša řezy Kluci v akci na HOBBYs.CZ.

Nenechte si ujít: Téměř 500 receptů a videoreceptů na ty nejlepší moučníky a dezerty. Vyberte si.

Kroky: 

1. Přípravu tvarohových řezů začneme tak, že si v míse smícháme 1 měkký tvaroh, jednu kysanou smetanu a 1 vanilkový cukr. Vytvoříme hladký krém.

2. Na dno mísy, ve které budeme tvarohové řezy chladit v ledničce, vyskládáme BeBe sušenky nebo jiné čajové sušenky, které máte po ruce, a pokapeme Amoretem. Potřeme polovinou přichystaného krému z tvarohu, smetany a cukru.

3. Teď uplatníme v našem receptu na úžasné tvarohové řezy dětské piškoty. Vyskládáme jednu vrstvu na krém. Natřeme zbytek tvarohového krému, který jsme si odložili.

4. Do mísy znovu naskládáme sušenky, potřeme vyrobeným krémem, přidáme piškoty a znovu tvarohový krém. Dezert nakonec dozdobíme nastrouhanou čokoládou a je hotovo! Tvarohové řezy necháme ztuhnout v chladničce a podáváme jako zákusek. Dobrou chuť!