1

Velkou výhodou těchto olejů je jejich přírodní složení. Obrovské plus je, že se velice rychle vstřebávají a nezanechávají na pokožce mastný film. Skvěle hydratují, a to jak vysušenou kůži na těle, tak i vlasy. Ty dostávají hodně zabrat nejenom v létě, když jsme na sluníčku a koupeme se v moři, ale i v zimě. To trávíme hodně času v místnostech, kde je suchý vzduch, a vlasy bývají lámavé, elektrizují a ztrácejí lesk.

2

Multifunkční suchý olej se dá použít na tělo po každé koupeli. V péči o obličej ho lze aplikovat každý večer před spaním místo běžného hydratačního krému či gelu. Do vlasů ho vtírejte pokaždé, když jsou čerstvě umyté a pak je důkladně rozčesejte. Spolu s tím už ale nepoužívejte další přípravky, jako jsou tužidla, kondicionéry, laky na vlasy a další preparáty v oblasti stylingu.

3

Suchý olej si dobře poradí i se šupinatou pokožkou nebo místy, kde je kůže zrohovatělá, drsná a loupe se. Jeho síla se znásobí, pokud suchou, ztvrdlou kůži na patách a loktech nejprve zbrousíte pemzou a na jiných částech těla, kde je pokožka jemnější, provedete peeling.

4

Multifunkční oleje získávají právem na popularitě. Jejich použití je všestranné, dobře se nanášejí a výborně se vstřebávají. Proto nehrozí, že by se po aplikaci na pokožce drolily, jako se to stává u některých hodně hutných krémů.

Tipy

Před použitím si navlhčete dlaně, aby se olej ještě lépe a rychleji roztíral.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno