rada

Jak zlepšit vztahy

Jak vyrobit magnetickou záložku do knížky

Asi každý z nás má záložku, pro zakládání stránek v právě čtené knížce, co takhle si ale vyrobit magnetickou záložku. Pojďme se to naučit.

Jak vytvořit kolébku - Ring sling

Jak uvázat šátek pro miminko - dvojitý hammock

Jak uvázat šátek do kříže s kapsou uvnitř

Jak uvázat ze šátku batoh pro miminko

Šátky pro nošení miminek jsou velkým hitem. U větších miminek, je lepší, když je maminky nosí raději na zádech. Jak si ze šátku uvázat batoh pro nošení miminka na zádech, vám ukáže následující videonávod.

Jak porcovat kapra

Kapr je tradiční česká vánoční ryba. Když kapra usmrtíte, je třeba jej správně naporcovat, abyste z něj toho připravili co nejvíce. Jak kapra naporcovat vám v následujícím videu poradí ti nejpovolanější, rybáři z Třeboně.
Obrázek není k dispozici

Jak uskladnit brambory

V zimě ceny zeleniny a ovoce prudce narůstají. Máte-li vlastní úrodu brambor nebo dobrý zdroj kvalitních brambor, tak proč si dobrou chuť kvalitních brambor neužít i v zimních měsících? Jak brambory přes zimu uskladnit vám poradí následující řádky.

Jak uvázat šátek do kříže na boku - tvorba klokaní kapsy

Jak uvázat šátek do dvojitého kříže - tvorba kolébky s kapsou uvnitř

Nošení dětí v šátcích je stále větším trendem. Pro bezpečí dítěte je však důležité, abyste šátek správně uvázali. Jak uvázat šátek do dvojitého kříže a vytvořit tak kapsu pro miminko, vám ukáže následující videonávod.

Stránky