nápady

Jak využít gumičky | 22 nápadů

Jak vyrobit divadlo z papíru (s dětmi)

Jak si vyrobit pěkné záložky do knihy

Jak na výrobu velikonoční dekorace - vajíčka omotaná provázkem

Jak upéct velikonoční perníčky | recept

Jak stáhnout kůži z kuřecího stehna za 10 sekund

Chcete-li se zbavit tučné kůže z kuřecího stehna, mám tady pro vás jeden trik, díky kterému stáhnutí kůže netrvá déle než 10 sekund. Jeden tah a je hotovo. Vyzkoušejte také, osvojte si tuto kuchařskou dovednost.

Jak si snadno vyrobit organizér na šperky

Tento organizér na šperky je skvělým nápadem, který ušetří spoustu času každé ženě, která má třeba spoustu náušnic v šuplíku. K výrobě stylového organizéru je zapotřebí pouze obyčejné ramínko, šátek a chvilička času.

Jak na účes - účes Nová Marilyn

Zkuste vypadat jako okouzlující Marilyn Monroe! Účes Nová Marilyn na blondýnkách vypadá sexy, brunety v něm působí smyslně. Tak proč jej nevyzkoušet? Ve videonávodu vlasového studia modelky používají zavedené výrobky řady Nivea.

Jak na účes - hladký uzel

Vlasové studio Nivea v tomto videonávodu popisuje postup, jak si vychutnat sexy vzhled, a zároveň působit nepřístupně. V osmi krocích se naučte účes s hladkým uzlem. Pomocníkem vám budou vyzkoušené vlasové přípravky značky Nivea.

Jak na účes - elegantní party girl

Tento účes přitahuje mimořádnou pozornost na přehlídkových molech. Inspirujte se videonávodem Hair studia Nivea a s trendy účesem zvaným "elegantní party girl" okouzlete přítele nebo vyrazte na večerní zábavu! Vyzkoušejte tento úžasný účes i vy.

Stránky